Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.01.2018 09:20 - Зелен билет или поредната "хубава работа, ама..."
Автор: adano Категория: Регионални   
Прочетен: 412 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 29.01.2018 09:25

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Прекрасна идея, потресаваща възможност, изключителна помощ!
"Зелен билет" и неговата реализация:

Ставам сутринта рано, приготвям тежките раници на децата, защото съм с кола, взимам няколко големи папки за офиса, да използвам, че съм с кола, тръгвам 20 минути по-късно, защото съм с кола.. Даже си взимам вряло кафенце за колата..
Слизаме, качвам децата, навирам папките и .. внезапно чувам от съседката, че днес имало "зелен билет". Настроението ми взима непознати за понеделник сутрин висоти. Изливам кафето в кофата, изкарвам децата от колата, качвам се 4 етажа пеша, за да върна папките вкъщи, вадим няколко излишни учебника, които щяхме да използваме да пренесем, че сме с кола.. Тичаме към спирката, защото имаме да наваксваме и закъснение /ако си спомняте, тръгнахме по-късно, защото бяхме с кола.../
В будката за алкохол и цигари има дори еротични списания и снакс със спанак, но не и зелен билет, разбира се. Няма друг павилион наблизо. Качваме се в тролея, но шофьорът нямал такива билети. Купуваме от другите, намираме една ниша, в която се завираме потни, забързани и закъсняващи, пътуваме на двойна цена от тази, която щеше да ни струва бензинът, барабар със застраховките и данъците, изчислени пропорционално..
Гневът започва да излиза от мен, настроението, което предизвика новината за зеления билет започва да отстъпва, не се сдържам и заговарям други пътници. Никъде нямало такива билети, никога повече нямало да се вържем, пак ни прецакаха, българска работа, това са част от репликите на околните. Става ми някак драго, че не съм единствената. Това ми остана като утеха, колкото и жалко да е... Замислям се каква идиотка съм, естествено, че няма как да се възползва човек с кола от въпросния билет, след като си планира времето и дните.
А не можеше ли:
* Въпросните дни със зелени билети да станат седмици.
* Да се обявяват предварително, за да се планира времето.
* Да се ангажират с продажбата им лаФки и подобни, освен пунктовете.
* Да се дава комисионна на водачите, които също да ги продават.
* Да си закупиш такъв билет и да го ползваш в друг ден, поради невъзможността да го купиш сутринта.

Въобще да се направи така, че тези зелени билети да имат смисъл и за шофиращите. В момента от тях се възползват само пътниците, които и без това ползват градски транспорт, но по случайност не са си купили карта.

ДАНО да дойде денят, в който няма постоянно да се чува репликата "Българска работа..."
А дано, ама ...




Гласувай:
3


Вълнообразно



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: adano
Категория: Регионални
Прочетен: 4773
Постинги: 1
Коментари: 0
Гласове: 5
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930